LUX, RAFINAMENT SI TEHNOLOGIE

Timp de 90 de ani, Barneys New York a fost un fel de "mecca" pentru persoanele pasionate de moda, datorita ofertei de produse apartinand designerilor de top, incluzand marci precum Prada, Miu Miu si Norma Kamali.

Un element cheie in popularitatea magazinului il reprezinta si serviciile oferite clientilor, iar printre factorii importanti in interactiunea cu clientii se numara si utilizarea celor mai noi tehnologii, dupa cum afirma Artie Byrne, directorul financiar al retailer-ului. "Incercam sa fim in permanenta la curent cu echipamentele digitale existente", spune acesta.

Cu acest scop in minte, la finalul anul 2011 Barneys a inceput procesul de echipare al reprezentantilor de vanzari cu echipamente iPod touch, astfel incat acestia sa devina statii POS mobile. Pe masura ce se desfasura implementarea aceasta, managementu-ul deja isi indrepta atentia catre produsul iPad, care are un ecran mai mare, iar in plus, se pot prezenta imagini cu mai multa usurinta prin intermediul lui si de asemenea mai multe informatii. In acest mod, oamenii de vanzari au mai multe informatii asupra lor indiferent unde se afla in magazin. 

 

Imbunatatirea retentiei clientilor
Retailerii ce isi doteaza oamenii de vanzari cu POS-uri mobile au mai multe beneficii, afirma Andy Graham, presedintele Infinite Peripherals, un furnizor de solutii mobile pentru magazine. Produsul Infinea Tab este acum utilizat in Barneys New York, adaugand un cititor de coduri de bare uni sau bidimensional si o banda de citire magnetica iPad-ului, transformandu-l intr-un echipament pentru finalizarea vanzarii.

Cand este combinat cu un software POS, Infinea Tab poate accepta semnaturi si poate printa wireless sau genera confirmari prin email si de asemenea poate realiza diverse functii ce tin de inventar. Compania ofera si accesorii precum statii de reincarcare, ce maresc utilitatea iPad-ului.

Oamenii de vanzari pot folosi tabletele si pentru a vedea daca un produs se afla in stoc fara a trebui sa plece de langa client. Daca reiese faptul ca un produs nu este disponibil, acesta ii poate sugera rapid alternative, marind sansa de a realiza o vanzare.

De asemenea, departamentele de merchandising pot transmite fotografii oamenilor aflati in teren, aratandu-le cum trebuiesc aranjate anumite produse. iPad-urile pot fi folosite si pentru a downloada traininguri video si alte informatii, dar si pentru a scana display-uri si a verifica numarul de produse vandute, astfel incat sa se stabilileasca necesitatea unui nou stoc.

Securitatea procesului de vanzare

Barneys a inceput sa isi echipeze oamenii de vanzari cu iPad-uri in iulie 2012. Training-ul necesar pentru utilizarea echipamentului a fost minim, constand in principal in a demonstra angajatului cum se semneaza prin intermediul acestora. In cele din urma, cea mai mare parte a personalului era deja familiarizata cu tabletele si telefoanele de tip smartphone. 

 

"Procesul de vanzare este la fel ca prin orice alta casa de marcat" spune Byrne. De indata ce angajatii realizeaza vanzarea pe iPad, aceasta apare in restul registrelor Barneys si vice versa. Datele POS continua sa ramana in sistem si casa de marcat comunica sistemului faptul ca marfa a fost vanduta.

Bineinteles ca securitatea este pe primul loc in cazul echipamentelor prin intermediul carora se realizeaza tranzactii cu cardul. Pentru a asigura siguranta datelor clientilor, nicio informatie de acest tip nu este stocata in iPad; toate sunt transferate catre serverul magazinului care corespunde cerintelor PCI. De asemenea, fiecare echipament este dotat cu un software de securitate, astfel incat daca un iPad paraseste zona delimitata, soft-ul se inchide si nu mai poate fi utilizat.

 

Eliberarea spatiului destinat vanzarii
Reprezentantii de vanzari trebuie sa realizeze in continuare activitatile non-electronice care sunt parte importanta a fiecarei tranzactii. Pentru a permite oamenilor sa realizeze aceste activitati fara a se intoarce la casa de marcat stationara, Barneys doreste sa instaleze statii mobile de impachetare si printare la nivelul spatiului de vanzare.

Statiile mobile vor necesita mai putin spatiu decat casele de marcat traditionale, eliberand spatiu ce poate fi utilizat pentru a expune mai multe produse in magazin.

Graham spune ca unii dintre clientii Infinite Peripheral au observat cresteri ale vanzarilor de 15% la angajatii ce folosesc POS-uri mobile, iar unii dintre clientii magazinelor solicita in mod expres sa fie serviti de acei reprezentati care sunt dotati cu iPad pentru vanzare.

SOLUTII

O solutie revolutionara pentru retail

SOLUTII PENTRU RETAIL

Fata de orice alt sistem pe care l-ai folosit anterior, Infinea Pro si Linea Tab ajuta comerciantii sa fie mai aproape de consumatori, intr-o experienta unica.

Te tinem la curent cu ultimele noutati
Copyright © 2021 Mobile Solutions. Termeni si conditii.
© Copyright Mobile Solutions 2021. Toate drepturile rezervate.
Realizat de