POS-URILE MOBILE REALIZEAZA PESTE 70% DINTRE TRANZACTII

POS-urile mobile (mPOS) pot ajuta retailerii sa ofere clientilor un proces de cumparaturi mai placut si usor, datorita oamenilor de vanzari ce pot finaliza tranzactii la raft. De asemenea, integrarea telefoanelor inteligente si a tabletelor in interactiunea vanzator-client poate oferi angajatilor acces la informatii instant in privinta stocurilor existente sau date despre client.

Moosejaw, un retailer cu bunuri pentru exterior, reprezinta un model de gandire in perspectiva in privinta POS-urilor mobile. Implementand echipamente Apple iPod Touch in toate magazinele, retailerul a permis angajatilor sa finalizeze vanzari de oriunde din magazin. Aparatele functioneaza cu tehnologie Cross View si sunt echipate cu scanner cod de bare Line Pro.


"Incercam in permanenta sa aducem ceva nou si interesant pentru a mentine interesul clientilor si pentru a ramane in fruntea concurentei," afirma Bryan Lively, VP la Moosejaw. "Vrem sa fim siguri ca putem oferi cea mai buna experienta si cele mai bune servicii posibile clientilor nostri si credem ca prin intermediul POS-urilor mobile putem face asta."

Incepand cu Martie 2013, 72% dintre tranzactii sunt completate prin echipamente mobile, o rata de adoptie cu mult peste asteptarile initiale. "Am anticipat ca aproximativ 25% dintre tranzactii se vor realiza prin POS mobil. In doar 8 luni de la implementare, am crescut telul la 70% si am mentiunut sau depasit acest prag in mod constant anul trecut. "


Eliberarea spatiului de pe tejghea si cresterea ofertei de produse


POS-urile mobile au ajutat un magazin de talia Moosejaw sa elibereze o parte din spatiul ocupat de casele de marcat traditionale, iar acum acest spatiu poate fi utilizat pentru a creste numarul de produse si de marci expuse la vanzare.

Pe masura ce se deschid noi locatii Moosejaw, angajatii retailer-ului sunt instruiti intai in privinta folosirii iPod Touch si abia apoi in privinta POS-urilor fixe.

"Oamenii de vanzari instruiti intai pe POS-uri mobile se adapteaza mai usor si accepta mai repede aceasta noua tehnologie," spune Lively. "Acest proces incurajeaza ca mai multe tranzactii sa aiba loc pe echipamente mobile in magazinele noi fata de magazine vechi." De asemenea, avand in vedere ca media de varsta a angajatilor este de 23 ani, este normal ca acestia sa foloseasca echipamente mobile, avand in vedere ca sunt deja familiarizati cu noile tehnologii.

Rolul tabletelor in magazine


Datorita succesului implementarii iPod Touch, Moosejaw a adaugat si tablete la experienta consumatorilor. "In felul acesta, daca un client sau om de vanzari doreste sa vada o alta culoare a unui rucsac, sau doreste sa comande un produse ce nu este disponibil in magazin la acel moment, acest lucru se poate realiza prin intermediul tabletei."

"Tabletele adauga confort experientei de cumparare" afirma Lively. "Este posibil ca oamenii de vanzari sa cunoasca toate informatiile privind produsele din magazin, insa tabletele permit consumatorilor sa obtina singur mai multe date si detalii privind produsele, ajutandu-i sa ia o decizie in privinta obiectelor care ii intereseaza. "

SOLUTII

O solutie revolutionara pentru retail

SOLUTII PENTRU RETAIL

Fata de orice alt sistem pe care l-ai folosit anterior, Infinea Pro si Linea Tab ajuta comerciantii sa fie mai aproape de consumatori, intr-o experienta unica.

Te tinem la curent cu ultimele noutati
Copyright © 2021 Mobile Solutions. Termeni si conditii.
© Copyright Mobile Solutions 2021. Toate drepturile rezervate.
Realizat de